Photobucket

4/06/12

Jangan samakan aku & dye !


Hye guy ~ ^^ i want st0ry with u all about s0mething ~ 
wah ~ speaking pul0Kk aku ni . haha ~ 
Huh ~ hati ni rase geram sgt ! sakit hati p0n ada ! 
kenape ? kenape ? kenape ?
kenape dye nak samakan aku dgn dye ha ?
kte0rg tak sma p0n 0ukey ! 
kte0rg lain , dye lain aku lain ! s0 , nape nak samakan aku dgn dye ?
Tak payah larh nak ckp kte0rg ni kembar 0k ! 
Aku tak suka ! sbb ape aku tak suka ?
sbb kte0rg MEMANG bukan adik beradik 0r kembar !
tu pada pandagan Awak je ok !
Sejujur-jujurNye aku mmg tak suka bila ckp mke kte0rg sama n ckp kte0rg kembar !
tu makin buat haty aku sakit hati ok ! aku tak suka kat dye !
Nak tahu sbb ape aku tak suka dye ?
sbb kan awak larh saya jadi benci kat dye ! 
saya tak suka bila awak ckp kte0rg adik-bradik ok ! 

SORRY TO SAY LA ~ aku mmg tak suka bila ckp kte0rg ni KEMBAR 0K!
harap lepas ni , jgn larh ckp kte0rg KEMBAR lagi .
AKU BENCI !!!

ok . bye ~ just nak lepaskan geram ! ^^

Tiada ulasan:

Catat Ulasan