Photobucket

21/06/12

Sm0ga cepat sembuh

18/06/2012
o0h ~ ! Hari yang tak dapat aku lupekan . Hari yang amat menyedihkan buat aku .
Bila tiba-2 aku mendapat panggilan dari kawan aku , first-2 rase happy sgt bila dye call .
Tpy ~ malangnye , tujuan dye call aku untuk memberitahu bahawa dye sedang sakit .
I'am s0 sad ! terkej0t p0n ade jga k0t . Tpy pada mse tu jga , dye cerita kan semuanye kat aku . Aku sedih sgt bila dengar cite dye . Rase nak nangis p0n de jga . Tpy aku kna tahan , aku tak b0ley nak nangis depan dye .

Masa dye ceritakan masalah dye , aku dengar suara dye yg sdg sedih sgt2 tu .
Sampai dye de ckp kat aku yg dye SAYANG SANGAT KAT AKU . dye xnk kehilagan aku .
Tpy ~ kalau terjady pape dekat dye , dye minta 1 permintaan dari aku . 
"dye minta agar aku dapat melawat/menziarahi dye bila dye tiada di dunia ni" 
Ya Allah ~ aku rase sedih sgt2 . berat sgt aku nak tunaikan permintaan dye . cbb aku xnk khilagan dye jga . Aku syang dekat dye . Walaupun kte0rg cuma kawan je . 
Aku harap sgt , supaya dye cepat2 sembuh . Aku xnk tg0k dye menderita menahan kesakitan . Ya allah , aku arap kau sembuhkanlah penyakit yg sedang dialami oleh sahabatku ! , aku ingin melihat dye sembuh .

M.R , H0pe awak cepat sembuh k . kuatkan semgat k . saya sentiase support awak . jangan risau . Saya p0n sayang dekat awak jga mcm mne awak syang dekat sya . 
hehe :) <3

k ,just nak luahkan perasaan jap yg ngh sedih ni kat sni . 
kbhaii ~ l0ve u all cpe yg sudi baca entry ni .
k bye .!! 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan